[Tajfutas] Senior HOB

Krisztina Cser kucika642 at live.com
2018. Ápr. 9., H, 14:27:38 CEST

Vannak senior kategoriák, ahol nem lehet csapatot összeállitani.
Vannak seniorok, akik (megrögzöttségből, v maradiságból) ??nem szeretik a tömegrajtot.
Vannak egyes seniorok, akik a HOB-t kihivásnak tekintik és nem annyira versenynek.
Meg tudom csinálni??? fel tudok készülni?? kimozduljak ezért már januárban a hidegben, jégen??
Szoval a saját nevemben annyit tudok, hogy igen. Ez motivált mindig is…
Ha megszünik a HOB egyéni száma az számomra a HOB megszünését jelenti.
Szép volt jó volt, ennyi volt??
Vagy van valami megoldás mondjuk 65 felett??Avagy hagyjuk abba.
Ezzel a lemenőinket sem tudom rávenni, hogy pl menjen el az ország túlsó sarkába.
Vegyétek figyelembe, hogy ez családi sport is egyben és nem csak az én családomról van szó, hiszen ha megnézitek hányan vannak  nagyszülő, gyereke és unokája családilag.
Jó lenne valami kompromisszumos megoldás.
Mert….amig birom szusszal, csinálom!!

Küldte a Windows 10 Posta<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986>