[Tajfutas] Hossztervező segédlet, kérdés

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2018. Ápr. 10., K, 22:57:24 CEST

 Biztos, hogy nem hozzám tartozik az MTFSz ilyen formájú segédlete,
de anno a TF-en Dr. Frenkl tanár úr elmondta, hogy nőknél az akcelerált
pubertáskori teljesítmény időlegesen megelőzi a retardált férfi ivarú
sportolókat.

Másrészt Dr Ernst van Aaken, aki 1967 óta rendezett maratoni versenyeket
nők számára, több szakcikkében bizonygatja, hogy a női szervezet
felépítésének
adottságai kedvezőbbek az állóképességi sportokhoz előnyös anyagcsere
folyamatok tekintetében, szemben a nagyobb izomtömegű férfiakkal.

De az is lehet, hogy a hossztervező nem olvasta el figyelmesen, amit leírt.

Üdv, Boxi