[Tajfutas] FW:indexen a tájfutás

MTFSz iroda iroda at mtfsz.hu
2018. Ápr. 10., K, 11:40:47 CEST

Tisztelt Sporttársak!

A fenti cikkel kapcsolatban, annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy:
-az újságíró engem kérdezett meg, hogy mi történt és néhány dolgot tévesen
adtam le nekik, ami az én hibám,például:
-"Az okozott anyagi kár azonban ennél sokkal nagyobb: a szövetségnek vissza
kellett fizetnie a több száz versenyzőnek a nevezési díjat, ráadásul új
versenyt kell szervezniük."
Helyesen így lett volna:
- a nevezési díj esetleges visszafizetéséről az MTFSz elnöksége dönt pár
napon belül
- a további kérdéseket megelőzendő: az MTFSz NEM számlázta ki a nevezési
díj 10+8%-át, illetve az SI 70 Ft-okat sem a törölt kategóriák után
- a probléma nem több száz, hanem több mint száz (pontosan 107) versenyzőt
érintett
- az újrarendezésről döntés még nincsen, erről pár napon belül az MTFSz
elnöksége dönt, ugyanakkor a legeredményesebb egyesületek az újrarendezést
nem támogatják

Így elnézést kérek, hogy rosszul, vagy helytelenül fogalmaztam meg az
újságírónak a fenti dolgokat, főleg úgy, hogy nem voltam ott.

Üdvözlettel
Kiss Zoltán
MTFSz iroda