[Tajfutas] Kiszámítható-e ....

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Ápr. 9., H, 22:30:19 CEST

 majd, ha ezeket a fontos kérdéseket kivesézték a grafomán lelkek, akkor a
soha nem látott ügyességgel eltulajdonított 3 HOB ellenőrzőpont...

Sziasztok!

Én az említett csonka HOB-on nem vettem részt, de ha már Janó feltette az
eredeti, altesti szekciót érintő kérdését, feldobnék egy másik labdát is

A papírról lenne szó.
Arról a papírról.
Nem a térképről, SI-cetliről, pótszimbólról, mert azt nem szoktuk szanaszét
hagyni, hanem a WC papírról.

Utoljára tavaly a bodoglári ONEB/EVB cél környékének bokrosaiban figyeltem
fel az elképesztően elburjánzott "szalagdarabokra".
Ott biztosan csak a már lehullt lombozat miatt volt annyira feltűnő, de
valószínű, hogy szinte minden nagyobb verseny után "fehér marad utánunk" az
erdő.

Én megértem azokat a természetet kedvelő sporttársaimat, akik a négy fal
szorítása helyett inkább a természet lágy ölét választják ha a gondolataik
formába öntésére készülnek.
Magam is jobban szeretem a szabad levegőt ilyen szituációban, de vajon
miért nem tudjuk az elhasznált papírcsíkoknak megadni a kellő
végtisztességet, és tisztességesen eltemetni magunk után?

A kutyák, macskák valamelyest intelligens jószágok, meg is próbálkoznak a
nyomaikat eltüntetni, de a magunkfajta főemlősöknek ez nagyon sokszor nem
sikerül.
Tényleg csak ennyire vagyunk intelligensek??

Senkit sem szeretnék rákényszeríteni a mobil WC-k használatára, de tök jó
lenne, ha mindenki csak annyi papírt hagyna maga után a felszínen, amennyit
a saját kertjében vagy birtokán is elviselne.
Mert az a föld bizony valakié, aki biztosan nagyon lelkes lesz majd amikor
a verseny után megnézi a fehérbe öltözött tájat, és legközelebb ő maga fog
könyörögni a rendező egyesületnek, hogy jöjjenek máskor is, mert olyan
vidám lett utánuk az erdő.

kovacsp
(notórius grafomán, egyben önjelölt anyagcserefolyamati passzivista)