[Tajfutas] ZMDO vs Enyves Éger Kupa változás

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2018. Ápr. 6., P, 08:22:32 CEST

Köszönjük szépen!

Fehér Ferenc

ZTC

From: Mézes Tibor Sólyom [mailto:gocsejktfe at gmail.com]
Sent: Friday, April 6, 2018 12:10 AM
To: ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu>
Subject: Re: [Tajfutas] ZMDO vs Enyves Éger Kupa változás

Kedves Ferenc!

Írtam egy hosszú levelet, ahelyett, hogy aludtam volna.

De kitöröltem és a válaszaim csupaszon csak ezek:

Az előnevezési határidő nem változik. Adhatsz le nevezést később pótdíjjal az üres helyekre.

A null idők nem változnak.

Az eredményhirdetés ideje nem változik.

Tisztelettel:
                            Sólyom

+3620/472-0056

1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%

18967975-1-20

Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület

további infók:

Keresd az egyesületet a facebookon! <https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>