[Tajfutas] HOB eredmény ?

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2018. Ápr. 1., V, 12:21:11 CEST

Az 10.5 km-és F45-ös pálya egy mintegy 2 km2-es területen tekergett, pedig
vannak arra jócskán erdők. Volt egy része a pályának, ahol logikus
útvonalon akár 4x is elfuthattunk.
Amúgy gyönyörű erdőkben tájfuthattunk, nem sok változott 1995 óta. A térkép
sem...
Zka

Palumbi Edit <eci.pp at indamail.hu> (időpont: 2018. ápr. 1., V, 12:01) ezt