[Tajfutas] HOB eredmény ?

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Ápr. 1., V, 09:06:15 CEST

"17.4. Ellenőrző pont teljes vagy részleges megsemmisülése
Ha a pontérintés igazolása nem a versenyző hibájából hiányzik, a versenyzőt nem
lehet kizárni, a pontérintést el kell fogadni."

Az Andor által idézett szabály nem tudom, hogy teljes e, vagy van e
folytatása, egy azonban biztos, erre a szituációra nem ül, mert ha egy pont
nincs kinn vagy ordítóan rossz helyen van, onnantól hiteles eredményt nem
lehet hirdetni. És ez volt a helyzet a tegnapi derbin is, amiben mi 21-esek
tegnap azonnal egyetértettünk, pedig a hiányzó pontok miatt az
időveszteségünk egy HOB-os versenyidőre vetítve minimális volt (nekem, bár
én az élboly rektumában helyezkedtem el, 1 perc körüli volt két hiányzó
pont helyén), de onnantól versenyezni tovább fejben már nem lehet, pláne
egy tömegrajtos verzióban nem. Ezért futottunk át a térképcseréhez kézen
fogva és jött a fakultatív program folytatásként (mi Ádámmal és Viktorral
pl. felfutottunk Írott-kőre a jó kilátásért).

Ami pedig a köddé vált pontokat illeti, hát az eset azért több mint fura.
Nem szeretnék összeesküvés elméleteket gyártani, de én olyan, épp arra
kiránduló vagy a világot szándékosan elpusztítani akaró civil ponttolvajt
még nem láttam, aki a rekettyésben lévő pontokat leszedi (stekkestül!), az
út szélén vagy a közvetlen mellette lévő virágos mezős hegytetőn leszúrt
pontot békén hagyja. Innentől mindenkinek a fantáziájára bízom az egyenlet
megoldását.

Kár érte, de legalább emlékezetes utolsó HOB lett belőle, méltó ravatal egy
régi motorosnak. Nyugodjon békében...

Zsebe Isti