[Tajfutas] Mátrix tájfutás (sic!)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Sze. 29., P, 11:08:23 CEST

Sziasztok!

Ha már ennyire kiveséztük a "tájfutás" szót, valaki (de csakis egy Gáborhoz
hasonlóan alapos ember) megmagyarázhatná a nagyon hasonló hangzású
"távfutás" szót is. Én eleinte azt hittem, hogy ilyen nem is létezik. Van
rövidtávfutás, középtávfutás, hosszútávfutás, de kérdés számomra, hogy a
távfutás, távfutó szavak önmagában megállnak vajon? Sport témájú
szakszövegekben néha lehet találkozni ezekkel, de nem egészen értem
mennyivel más a távfutás, távfutó, mint a futás, futó szó?

Visszatérve az összetévesztésre:  Sportorvos is írta már be nekem az általa
kiállított iratba, hogy távfutás - tájfutás helyett.

Üdv:
Gerzson