[Tajfutas] Eötvös

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2017. Sze. 21., Cs, 06:31:06 CEST

Sziasztok

Örülök, hogy megírtam az indító levelet, mert jó eszmecsere bontakozott ki, részben arról, szabad-e, kell-e ilyen levelet írni, részben a ligetesek ábrázolásáról.

A listalevelek mellett magánban és szóban is (ROB) kaptam több visszajelzést.

Megnyugtató, hogy azért élvezhető volt a verseny.

A ligetesek ábrázolása nem egyszerű és nagyon munkás, itt is lehet még rajta bőven dolgozni, de teljesen egyértelmű soha nem lesz.

Mivel a Kastély visszajelzése pozitív volt, lesz még itt verseny, legközelebb október 1-én a Gödöllő kupa.

Ábel