[Tajfutas] ROB-ORVB EREDMÉNYEK, FÉNYKÉPEK

Guttmann Zoltán - multiNavigátor c-sport at medex.hu
2017. Sze. 18., H, 12:46:22 CEST

sziasztok

Én a Dobó emlékversenyen jártam így pedig ott nem volt ennyire sűrű, mégis kétszer elindultam a kilencesre a hatos helyett és adtam magamnak rövidpályán plusz 600métert.

praktikus az  a pont minden hatos/kilences azonosításnál nem csak ha sűrűn jönnek a pontok.

Üdv Guttmann Zoli

multiNavigátor <http://www.multinavigator.hu/>  terepfutók boltja