[Tajfutas] Eötvös

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2017. Sze. 18., H, 09:52:02 CEST

Sziasztok!
Jobb lett volna jellegfák nélkül ligetesnek ábrázolni a parkot? Akkor mi
alapján tájékozódunk? A fák lombja nem ért
össze, nem erdő van ott.

Szerintem így jó volt, Ábel szerint lehetett volna jobb, én versenytempóban
futva, nem tudnék kritizálni.

Üdv, kisDüdü

2017. szept. 18. de. 9:43 ezt írta ("Andor és Katalin Vékony" <
vekony.arva at gmail.com>):

Kedves Ábel!
Megnyugtató, hogy nem ez lesz az új parktérkép ábrázolási irányzat.
Őszintén szólva én meglepődtem és magamban morogtam a sok jellegfa a réten
ábrázolás miatt, de hát ki vagyok én hogy "beszóljak" egy térképésznek.
Sose csináltam még térképet, csak használtam. De úgy éreztem ez nem az
igazi. Futva úgy tűnt, hogy a nagy fák erdőt alkotnak és nem tudtam
meghatározni, mire gondolt a költő, amikor teleszórta a sárgát zöld
körökkel. Így aztán inkább irányba mentem. Ettől függetlenül jó verseny
volt, tetszett az egyéni és a váltó futam is.
A váltó futás közben csak azt nem tudtam eldönteni, hogy mi volt az a nagy
körbeforgatható cső egy körgyűrű formájú betonon?
Üdv:
Kati