[Tajfutas] ROB szombat reggeli utazás Bp->Gyula

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Sze. 13., Sze, 23:29:36 CEST

Kedves Mindenki.
Néha szoktam versenyt rendezni, és akkor is versenyzői szemmel nézni a
dolgokat.

Sok szervezéssel mindig igyekszem elkerülni hogy a versenyzőket plusz
(éjszaka, egyéb) kiadásokba kényszerítsem. Minden szomszédos országból
 elérték, szomszédos országban elértük idén aznapi max 6,30-as indulással
az összes MTBO versenyt.
A VK-rajt cél közelében igyekszem normális parkolást
biztosítani,.  Pontosabban fordítva, jól megközelíthető, parkolóval
rendelkező helyet keresek, PL két hét múlva Szombathelyen külön bérlünk
parkolót a versenyzőknek.  Igaz mostanában MTBO versenyeket csinálok, és
ott nem gond a 3-4 km-es rajttávolság.

Persze lehet mondani hogy itt meg ott ez meg az  nem megoldható, de akkor
az a terület számomra nem alkalmas versenyrendezésre. Amikor  meg korán
sötétedik, nem kell kétfordulós versenyt rendezni :-).
De ha már igen, ne bosszantsuk azokat aki időhiány vagy anyagi forrás szűke
miatt nem tudnak/akarnak plusz éjszakákat fizetni.
MM

Csak hogy a versenyzők nehogy rossz szájízzel távozzanak.

2017. szeptember 13. 22:18 Varsányi Attila írta, <varsanyi.attila1 at chello.hu