[Tajfutas] [MTBO] MTBO/Miskolc/Rajtlisták

Kinde Kálmán kalman.kinde at gmail.com
2017. Sze. 8., P, 21:27:20 CEST

Szia Cica,

Napok óta náthával (torok fájás, köhögés, orr-folyás, lázzal és fejfájással szinesítve) küzdök. Reméltem, hogy gyorsan elmúlik, de nem ez a helyzet. Így sajnos nem tudok rajthoz állni a versenyeteken, és az utazást sem merem vállalni. A többi körülményt nem ecsetelem :-(.

Kérlek Márkot és engem húzzatok ki a rajtlistákból.

Mindenkinek jó versenyt kívánunk!

Üdvözlettel / With Regards / Mit freundlichen Grüßen,
Kálmán

Kinde Kálmán FCCA
M: +36-20-940-1940
E: kalman.kinde at gmail.com