[Tajfutas] Vizsla sprint Ertesito

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Sze. 4., H, 11:19:40 CEST

BKV-val utazóknak:

Úgy látom, legjobb a Kelenföldről (Őrmezői oldal) induló 40B busszal a
Lévai utcai megállótól NY-nak, vagy az Ifjúság u. megállótól É-nak indulva.
Kicsit több gyaloglással a 40, 40A, a Moszkva térről a 140, a Móricztól a
240-es busszal a Patkó utcai megállótól K-nek indulva.

Semmiképpen ne utazzatok el a Budaörsi lakótelep nevű megállóig
(végállomás), mert onnan jóval messzebb van a VK:

Üdv:
KG