[Tajfutas] CBC Orient Cup - Eszéken jártam 1

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Sze. 2., Szo, 19:27:17 CEST

Sziasztok,

Ma Eszéken jártam a címben szereplő versenyen (csak a délelőtti
napsütéses egyéni futamon.). A környezetet kb. 30 kg CO2- vel
szennyeztem az utazás során.

Csak akkor éri ez meg, ha a tanulságokból okulunk.

Elsőre egy fotó és térképrészlet csatolva. Mi a kakukktojás? (A pálya
nem érintette ezt a részt.)

A térképen az szerepel, hogy "Reambulancija: 08.2017

Rajzolói, javítói tanács: A négyes zöldekkel nagyon csínján kell bánni a
térképeken, mert digitális nyomtatásnál könnyen "feketévé" változnak.

Name: Eszék003.jpg
Type: image/jpeg