[Tajfutas] Vizsla Kupa eredmenyhirdetes

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2017. Okt. 26., Cs, 19:00:10 CEST

Kedves Sporttársak!

Idén is az Ősz Spartacus Kupa első napján,
szombaton tartjuk meg a Vizsla Kupa összetett
eredményének kihirdetését, a díjátadást.

A rajtlista ismeretében látható, hogy az érintettek
közül én vagyok az utolsó induló 120-ra, tehát
14:00-kor tartjuk meg a díjátadást a verseny céljánál.

Kérem az érintetteket, sporttársaikat, szülőket,
hogy ott találkozzunk.

Jó versenyzést kívánok mindenkinek a Spari Kupán.

A dobogós eredményeket emlékeztetőül alább mutatom.

Üdvözlettel, kisDüdü
Hegedűs Zoltán
Vizsla Egészség, Sport és
Környezettudatos Egyesület