[Tajfutas] ROB

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2017. Okt. 24., K, 13:41:40 CEST

Kedves Miki!

Ha ez nagy öröm és megnyugvás számodra, akkor nem irigyellek! Ennél sokkal nagyobbakat kívánok Neked!
Nem kellett volna ennek a levlistára kerülni….., sajnálom, hogy így történt! Szerintem ez sem a megbékélés irányába hat!
Egyetértek Boxival……, és szomorú vagyok, hogy kedvelt sportágunk vezetői így kezelték ezt a helyzetet!