[Tajfutas] OB - rajtkarantén?

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2017. Okt. 16., H, 10:04:34 CEST

Az alábbiak fognak bekerülni az értesítőbe:

*Karantén:  *

*Cél karantén:* a befutó versenyzők (nem bajnoki kategóriákra is
vonatkozik) 140 percig a kísérők 40 és 140 perc között nem hagyhatják el a
cél karantént. A cél karantén a teljes cél terület a parkoló kivételével
(büfé sátor, árusok, mosdó, egyesületi sátrak, stb). Javasoljuk a verseny
után szükséges ruházatot, tisztálkodási eszközöket, büfé és egyéb
vásárláshoz szükséges pénzt behozni a cél területre a karantén zárása előtt.

A parkolóból (rajt karantén területe) a cél területre (cél karantén) a
belépés nem korlátozott, de a cél terület elhagyása 40 és 140 perc között
nem megengedett.

*Rajt karantén 1.: *a cél területről beérkezés a karantén 1-be minden
indulónak (nem bajnoki kategóriák is) 40  percig kötelező . Az országút
felől idő korlát nélkül érkezhetnek ide a résztvevők. A rajt karantén 1.
közvetlenül a cél terület után kezdődik. Magában foglalja a teljes
parkolót. Így minden induló a saját járművében pihenhet* 140-ig **a rajt
karantén 2-be történő kötelező beérkezésig.*

*Rajt karantén 2.: *beérkezés a karanténba minden indulónak (nem bajnoki
kategóriák is) 140  percig kötelező. Rajt karantén 2. bejárat - rajt
távolság 450m.

Mindkét rajt karanténban sátor víz és WC áll a versenyzők rendelkezésére.

Óvoda  lesz 9-15 között az első nap és 9-13.30 között a második nap.