[Tajfutas] rg és szabad pontfogás

JANKÓ, Tamás jankot at t-online.hu
2017. Okt. 16., H, 09:33:02 CEST

Igen, a pontbegyűjtős pályákat másképp kellett volna felvinni a RG-re (egyéni pályák mindenkinek, mindenkinél a csv file-ban található pontsorrendet vegye figyelembe). Ez esetben viszont mindenkinél csak a név kiválasztása után jelenik meg a ténylegesen teljesített pályája. Egy példa erre:

http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi?act=map <http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=840&kieli> &id=840&kieli=