[Tajfutas] Rákosfalva Kupa - 3Sz/34

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2017. Okt. 9., H, 11:42:02 CEST

Sziasztok! Köszönöm a nagy érdelődést és kellő felvezetést :-) Az edzőverseny naptári lapja versenynaptári jóváhagyásra várt, ez megtörtént, az értesítő elérhető itt:http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/17150/tipus/render Lesz 15 db Hegedüs Ábel 10 éves térképéből is nyomtatva. Ez azért lehet érdekes, mert még az ISSOM előtti időket idézi vissza..Aki akar vihet belőle a gyűjteményébe, illetve teljesítheti is rajta/vele a pályákat, de a retró élmény fokozása miatt azt meghagytam saját berajzolósnak! Gyertek :-) BékeOszi