[Tajfutas] CBC-Orient? - térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Nov. 24., P, 22:09:51 CET

Szia Luji papa,

Végül is mindegy, hogy milyen minőségű a sör (Csíki vagy Heineken) csak
ingyen adják a célban.

Sajnos az a térkép, a múltkori röviden felsorolt hibákon kívül is több
sebből vérzik. Lehet, hogy neked "rutinos" öreg versenyzőnek megfelel,
de a fiatalok (akiket oktatni kell) jobbat érdemelnek ennél.

Vélhetően az 1986 évi térkép szolgált alapnak, miközben már jó lenne, ha
a térképeink a nagyon szegényes, de meglévő georeferált alapokhoz
illeszkednének, hogy későbbiekben bővíthetők és összeilleszthetők
legyenek pl. Fehér-kút és Remete-rét irányába. Ha a térkép illeszkedik a
mellékletben látható georeferált állományhoz (EOTR 14-132 számú szelvény
és a térinformációs rendszerhez), akkor érdemes a térkép területének
bővítésén gondolkodni. Erre utalhatott a kiírásban szerepelő "déli
karsztbokorerdő", amiből semmit nem ábrázolt a térkép.

Nekem szakmai szemmel, nagyon tetszett a Miskolc és Eger közötti
területet egyben ábrázoló, hosszú molinóra kinyomtatott Bükk térkép a
2009. évi VB-n.

A Mecsekről is jól mutatna egy ilyen.

Üdv,

Janó, aki már térdre ereszkedve szagolja az ibolyát

(A térkép 2 km2, javítás és rajzolás 110-120 óra+helyi közlekedés, max.
nettó 200.000,- Ft, bruttó 400.000,- Ft)