[Tajfutas] utánpótlásnevelés

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Nov. 23., Cs, 18:10:24 CET

Szia Janó!

Valóban túl vagyunk ezen a fázison? Biztosan értjük, hogy mi a
lemorzsolódás oka?

GYK: Nem azért linkeltem be a cikket, mert teljesen egyetértek vele, hanem
mert úgy vélem, hogy ezen a témán még sokat kell dolgoznia a magyar tájfutó
társadalomnak és minden új gondolat/információ ösztönzi a további
gondolkodást.
Másrészt fontos látni, hogy nem csak nekünk vannak problémáink, hanem a
"nagy" svédeknek is és alapvetően ők is még keresik a megoldást.

Üdv,
GM