[Tajfutas] CBC-Orient? - térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Nov. 22., Sze, 18:51:36 CET

Sziasztok,
Szombaton teljesítettem a CBC Orient Cup második fordulójának nyílt
pályáját.
Meg is lett az eredménye, folyadékkal telt fel a bal térdárkom.
A pálya tökéletesen nyílt vonalvezetésű. (Lásd. mellékletben.)

Pár szót a térképről írnék:
-kettes pontom előtt a 1 zöldnek csak a fele volt meg, zöld X-t nem
érzékeltem.
-hármas pont mellett a sűrű sraffozás inkább egy fiatalos 1 zöld telinek
tűnt.
-hatosnál lévő műveletlen nyílt megérdemelt volna egy zöld sraffozást.
-hetes pont nagyon lapos gödröcske volt.
-a pálya felülnyomását nem sikerült áttetszőként kinyomtatni.

Ami meglepett és elsőre nem értettem, az előbb említett hármas pont
melletti sraffozás vonalainak túl erősnek tűnő vastagsága, majd itthon
beszkennelve a pályát feltűntek a barna egyenlő oldalú háromszögek is a
hegyoldalban.
Töprengtem, töprengtem, majd megnéztem az IOF honlapján az új ISOM2017
<http://orienteering.org/wp-content/uploads/2017/04/ISOM2017_20May2017_booklet-print.pdf>
jelkulcsot és mindent megértettem.
Készült már térkép, versenyeztetek már olyan térképpel itthon, ami az új
ISOM jelekkel készült?

Ami még elgondolkodtatott az a térkép K száma: K-1745/A-2017
Az MTFSZ-től kapott infó szerint K-1745-2017-re adtak ki számot, Misina
Kis-rét néven.
Lehetséges kivágatot készíteni egy még ki nem adott térképről?

Aztán még egy apróság, vagy véletlen(?): A terep nyugati szélét
ábrázolja a mellékelt montázs, rajta a 1986 évi kiadás, középen az én
digitalizációm (most már rájöttem, hogy nem 2006 táján, hanem 1999-ben
digitalizáltam a térképet PVSK-TÁSI edzésekhez,  és egy salgótarjáni
mintára készülhető turista térképhez) és a jelenlegi rajz. "Csipegető"
(Zolarek Pityu) munkája még ma is "hajszálpontos".
Üdv,
Janó, aki várja a pécsi térképjavítói tanfolyamok meghirdetését