[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Kovács Róbert - Magnetic Kft. kovacs at magnetic.hu
2017. Május. 31., Sze, 11:09:55 CEST

Márk!

Én eddig abban a tévhitben éltem, hogy ez benne van a Magyar
szabályzatban is.

Megnéztem, de nem találtam.

Akkor már csak arra lennék kíváncsi, hogy miért így számoltam eddig,
miért ezt mondtam mindenkinek aki tőlem kérdezte - mivel az IOF
szabályzat ezen részét szinte biztos hogy nem olvastam még.

Elképzelhető, hogy régebbi versenyszabályzatban ez még benne volt?
Lehet, hogy nem is a versenyszabályzatban találkozhattam vele?

De az szinte biztos, hogy többünk régóta így számolja a sprint távot...
Nem is értem

Belenéztem volna valami piros villanófénybe? :D

*Kovács da bizonytalan az emlékeiben Róbert
***

mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu <mailto:kovacs at magnetic.hu>

*Magnetic Kft. *
H-1135 Budapest, Kisgömb utca 25-27. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764
Fax: +36 (1) 299-0812 Web:http://www.magnetic.hu
<http://www.magnetic.hu/> E-mail:info at magnetic.hu <mailto:info at magnetic.hu>