[Tajfutas] Dol és Sopron Kupa

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Május. 31., Sze, 08:16:22 CEST

Szia Viktor!

A tavalyi ifi EB-n a legjobb magyarok hátránya 0:27 - 1:04 volt, ezért nem
kell hosszabbra tervezni a sprint pályákat :)
Fontosabb azonban azt megérteni, hogy a pálya megnyújtásától a technikai
nehézség nem nő, hanem csökken. A futótempó lassulásával a tájékozódási
feladat végrehajtása könnyebb lesz, márpedig a sprinten (ahogy az a Miksi
által idézett dokumentumból is kiderül) az alapvető kihívást nem a
feladatok bonyolultsága, hanem a nagy tempó melletti megoldása kellene,
hogy jelentse. Magyarul, ha egy terepen nem lehet jó 10 perces sprint
pályát kitűzni, akkor az a terep nem sprintre való.

Üdv,
Gárdonyi Márk