[Tajfutas] Dol és Sopron Kupa

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2017. Május. 30., K, 21:37:17 CEST

Azért Miki nem mindig ennyire vidám hazafelében, amikor azt kérem, hogy „kisvártatva megállhatnánk” „MOST!” 😊

De a témánál maradva: lényeg, hogy ekkora eltérésnek nem szabad lennie a megadott győztes idők és a bekövetkezett valóság között. Ezen nem igazán lehet mit szépíteni, magyarázni!

Az évek alatt megtanultam, hogy nem kell elvállalni olyan dolgokat amikbe beleszakadok. Ehhez próbálom is tartani magam, de mindig utolér valami (vagy valaki) …

Mozsár

ui.: egy kicsit más vizekre tekerve: várunk mindenkit szeptember 2-3-án Pákozdra és a Velencei-tó partjára egy nyárbúcsúztató MTBO versenyre! www.tipotke.hu/mtbo2017 <http://www.tipotke.hu/mtbo2017>