[Tajfutas] HK' 17 8. 2.nap

Gyula Kóger kogergy at gmail.com
2017. Május. 29., H, 17:05:19 CEST

HK’ 17 8. 2. nap

A másodok nap pályakitűzője: *Kersity András*

Először arról kérdezlek, milyennek látod a Vízfőt, a másodok napi terepet,
mert abban egyet érthetünk nagy változáson ment át a táj az elmúlt
időszakban?

*A Vízfő pályakitűzői szempontból egy igen hálás terep. Még a sokat-látott
rutinos rókáknak is minden egyes alkalommal tartogat újat. Különösen
mostanában.  Az intenzív erdőművelésnek köszönhetően megszűnt a nagy
egybefüggő szálerdős terület. Ezek az irtások, bozótfoltok teszik a
domborzatilag igen nehéz terepet kifejezetten változatossá és még
technikásabbá. Nem kell megijedni, ezek a bozótos részek vagy
áthatolhatóak, vagy könnyen kikerülhetők. Látszik rajtuk melyek a
szederindás nem átjárhatóak (szerencsére ebből nagyon kevés van) és melyek
azok, amik csak cserjékből és fiatal husángokból állnak. *

*Összességében sokat változott a Vízfő, de nem hátrányára. *

Ismered a terepet, és feltételezel egy termetes mezőnyt, annak szélsőséges
szerkezetével, elit és D kategóriás kezdőkkel. Mit tervezel, mi a
koncepciód?

*Nekem jutott a második napi pályakitűzés "dicsősége". Mivel ez egy
középtávú versenynap igyekeztem rövid, pörgős pályákat kialakítani sok
ponttal. Megpróbáltam arra is figyelni, hogy a pályák ''leküzdése'
egyformán jelentsen fizikai és szellemi kihívást, egészséges mértékben.
Arra törekedtem, hogy élvezetes pályák szülessenek, melyek leküzdése közben
a versenyzők jó élményekkel gazdagodnak. Ha az én szemszögemből közelítjük
meg a sportunkat  ez egy  ÖRÖM-TÁJFUTÁS lesz *

Így hát fussatok és örüljetek, üzeni Andris de ehhez az kell, hogy ha még
nem neveztél, most még kedvezményesen megteheted, holnap ( kedd ) éjfélig
azaz Május 30. 24 h-ig

Kövess minket Honlap és Facebook.

A programokat figyeld és válogass.

Már csak 71 nap az első gongütésig.