[Tajfutas] Elismerés a tiposoknak (is)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2017. Május. 21., V, 19:09:31 CEST

Sziasztok,

nem lennénk következetesek, ha nem jeleznénk elégedettségünket a Tipo Kupa
és Szélrózsa éjszakai rendezőinek, mert alaposan meglepték a terep miatt
aggódókat a korrekt térképpel és az igényes pályákkal. Ennek egyértelmű
jele, hogy akik rontottak, azok mind magukat ostorozták és nem hallottam -
legalábbis én - a rendezőket hibáztató véleményeket.

A honlapon az  eredmények és a pályák szokatlanul gyors közzététele mellett,
már másnap reggel olvashattuk az előző napi teljesítmények kiszámított
rangsorpontjait is, ami egyelőre rekord időnek számít, de nem lenne baj, ha
általánossá válna a tiposok  jó példája. J

Egy szóval: köszönjük!

Üdv,

Fifi

.