[Tajfutas] Sopron Kupa

Herter Laszlo bruno_herter at yahoo.com
2017. Május. 15., H, 19:52:20 CEST

Kedves Zsolt !

Melyik nevezési határidő járt le 14-én?
A kiírás szerint 7-én lejárt a kedvezményes és 18-án jár le a normál díjas határidő
Csatoltam a frissen letöltött kiírást

Üdv

Brunó/ MAFC

 Subject: Sopron Kupa
 To: mtfsz-tagszervezetek at googlegroups.com, "lazarus" <tajfutas at lazarus.elte.hu>
 Date: Sunday, 14 May, 2017, 9:24

     Sziasztok!

     Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy
 2017. május
         14-én éjfélkor lejár a Sopron Kupa
 nevezési határideje,
         utána már megemelt díjon tudok nevezni! Az
 előzetes
         pályaadatokat megtaláljátok az Mtfsz
 honlapján.
     A Diákolimpia és a Sopron kupa első napján a
 Lővér uszoda
         szabadtéri strandján lesz a versenyközpont, és
 minden benevezett
         versenyző bérmentve használhatja a strand
 szolgáltatásait!

     A szállásokat a Sopron kupa nevezési felületén
 tudok foglalni, a
       megmaradt üres helyek erejéig!

     A Roth Gyula kollégiumban lehetőséget kaptunk 40
 fő csak szombati
       szállásfoglalásra, valamint a megmaradt 55 fő
 péntek-szombatra.
       Itt megtaláljátok a maradék faházas szállást
 lehetőséget
       is,viszont tornaterem szállást elfogyott!

     Ami még fontos, hogy a lefoglalt szállás és
 nevezés fizetési
         kötelezettséggel jár!
     Tervezzétek be a versenyiroda nyitva tartását,
 amely a pénteki
       napon 18:00 - 21:00, szombaton 7:30 -9:00, vasárnap
 8:00 - 9:00
       lesz elérhető számotokra!!!

     Ha kérdésetek van a 06709466019 számon
 elérhetőek vagyunk és
     szívesen válaszolunk!

     Mindenkit szeretettel várunk!

       Üdv.Verebélyi Zsolt

 --

 Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a
 Google Csoportok „MTFSZ tagszervezetek”

 Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó
 e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt
 a(z) mtfsz-tagszervezetek+unsubscribe at googlegroups.com
 címre.

 Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön
 e-mailt a(z) mtfsz-tagszervezetek at googlegroups.com
 címre.

 Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az
 interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/mtfsz-tagszervezetek/a429a20f-04c6-f554-26fc-4c3bd3a9b002%40globonet.hu.

 További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.
Name: 15655_Sopron-kupa-versenykiras.pdf
Type: application/pdf