[Tajfutas] Besztercebányai et. és válogató verseny - kiírás

Utánpótlás Tájfutó tajfuto.utanpotlas at gmail.com
2017. Május. 10., Sze, 22:56:42 CEST

Sziasztok!

Csatoltam a június első hétvégéjén esedékes serdülő-ifi és dzsunior
válogatók és edzőtábor kiírását. Kereken 1 hete van a kluboknak eldönteni
hány főt delegál az eseményre. Ha valamelyik versenyző nem marad végig azt
kérem jelezzétek a jelentkezésnél, illetve ha valaki nem kér biztosítást
azt is. Persze egyéb nyűgre is korlátozott kapacitással nyitott vagyok.
Sikeres és sérülésmentes felkészülést kívánok!

Üdv: Zsebe Isti