[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Május. 9., K, 16:44:38 CEST

Diplomatának bizonyára nem lenne jó, de én elfogadom a kissé goromba
formában kifejezett válaszait is, ha igaza van. Kárpótlásul a szálláshelyre
vonatkozó téves közlésemért, szállás formájában külön díjat ajánlok fel két
kategória, a férfi V. és a női V. korcsoport győztesének. Természetesen nem
erre a versenyre, mert jós nem vagyok, hanem a legközelebbi Sopronban
megrendezésre kerülő országos rangsoroló versenyre. Számukra állom erre a
legközelebbi versenyre a kollégiumi szállás költségét. Lehet csatlakozni a
felajánlásomhoz a többi diákolimpiás kategóriára vonatkozóan.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson
SZU

2017. május 9. 16:23 Andor és Katalin Vékony írta, <