[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2017. Május. 9., K, 13:01:50 CEST

Kedves Gerzson!

Onnan messziről nem láthatsz bele a rendezők lapjaiba. Ők mindent megtesznek, hogy a kb 800 fő jól érezze majd magát azon a hétvégén.

Kérlek a listán ne rontsd verseny előtt a rendezők és a még meg sem rendezett verseny hírét.

Azt, hogy Te hol és hogyan oldod meg a szállásod az meg végképp nem a listára tartozik. Hozzál létre egy facebook csoportot és írogass oda, ott oszd meg ezeket az infókat.

Üdvözlettel

Fehér Ferenc