[Tajfutas] Nógrád Grand Prix 2017

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Május. 3., Sze, 20:24:27 CEST

Sziasztok!

Mostani regényem csak „1 perces”, múltkor úgyis azt írta nekem Miksi, hogy Örkényt szívesebben olvas…☺ (Megértem.)

Múltkori regényembe is már azt írtam, a rendezők akkor inkább ne írják bele, hogy „szállítást azért nem szerveznek, mert a verseny tömegközlekedéssel elérhető”, hogy ebből ne legyen ilyen félreértés.

A mostani eset alapján is azt javaslom, hogy erősítsük meg az OSCAR teleautós rendszerünket!
A még olcsóbb megoldás miatt esetleg tömegközlekedőknek pedig azt, hogy nézzék meg az adott versenyre történő nevezés előtt, hogy hogyan érhető el a verseny tömegközlekedéssel, vagy legalább pár nappal a verseny előtt, ne aznap reggel!

üdv. Viktor