[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Május. 1., H, 20:26:20 CEST

Kedves Zsolt és Lista!

Valószínűleg másoknál is gond a levelem témája, ezért írok a listának is.
(Az egyesületeknek nem, mert ahhoz a listához nincs hozzáférésem.)

Két kérdésem van a szállásokkal kapcsolatban:

Akik nem tudnak az egyesületükből diákolimpiás nevezésről, azok a különös
szállásfoglalási eljárás miatt kénytelenek egyénileg keresni maguknak
szállást?

Nálunk az SZU-ban látok egy gyerek nevezőt, talán még le tudom levelezni az
egyesületem vezetésével a határidőig, hogy találjanak számomra megoldást a
szállás kérését illetően.

A másik kérdés, hogy ha így történik a szállás rendelése, ez azt is
jelenti, hogy akkor a kollégiumban és a faházakban összeraktok öregeket
gyerekekkel?

Még eszembe jutott egy harmadik kérdés is. Lehet, hogy bent van a
kiírásban, akkor elnézést, de a levélírás közben már hadd ne kelljen a
kiírást is böngésznem,

Hány személyes szobákba kapunk elhelyezést? Ha van két személyes, akkor
szívesen kifizetem akár 2 fő szállásdíját is, hogy egyedül lehessek. Csak
szombatra, a pénteki napra fölöslegesen nem kérek szállást.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Foglalni a diákolimpia oldalán tudtok, az egyik továbbjutott nevező