[Tajfutas] N75

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Már. 3., P, 12:29:07 CET

Szia Boxi!

Teljesen egyetértek veled. Az "egyénre szabott" megfelelő feladat szempontjából mindenképpen a színkódos rendszer lenne a jobb megoldás, és a rendezők részéről sokkal könnyebben és egyszerűbben kezelhető, főleg kis és közepes létszámú versenyeknél. A Megasprint Rally pályáit tervezve is sokat filóztam rajta, hogyan préselhető be a kategória kiosztásba, a rendezői, pályakitűzői elképzelésünk, meg kellett állapítanom, hogy leginkább sehogy.:) Nem beszélve az egészen, még számomra is meglepő visszafogott érdeklődésről. 3-4 színkódos pályával, viszont egészen jó kis verseny lenne, komolyabb rendezői nehézség és fejtörés nélkül, még ezzel a hatvan fős mezőnnyel is a Megasprint Rally azaz a Tájfutó Maraton új erdei prológja. Az elmúlt napokban többször is elgondolkodtam rajta, hogy jövőre inkább 4-5 színkódos pályát hirdetünk majd meg, esetleg visszamondjuk a rangsoroló jogot is főleg az országos rangsorolót, mert azt nyilván a 60 (korábban a városi sprinten 100 fő(??) körüli mezőny nem is indokolja, de nem is tudom, hogyan egyeztethetőek össze a színkódos megoldás, és a rangsorolás szempontjai. Illetve lehetne, hogy mindenki, aki egy pályán indul, az egybe is rangsorol ilyenkor, csak ezt a jelenlegi rendszer szerintem nem tudja kezelni. Vagy igen??

Igazából a színkódos rendszer jó működéséhez a mezőnynek kellene elfogadnia azt, hogy nem a korosztályommal, hanem a "hasonló képeségekkel" rendelkezővel mérem össze magam, úgy ahogy ez pl. a TTEV-ken is történik. Bevallom nekem kifejezetten tetszene, mert szívesen meccselek/meccselnék serdülő, ifi válogatott csajokkal, vagy éppen 50 körüli volt válogatottakkal, hogy ki a jobb. Félek, hogy a felnőtt női válogatottakkal már nem tudnám tartani a lépést.

üdv. Viktor