[Tajfutas] N75

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Már. 1., Sze, 08:57:43 CET

Kedves Krisztina!

A mi versenyeinken (Tájfutó Maraton, Vakáció Nagydíj, Barátság Kupa) nagyon szívesen készítünk Nektek külön pályát, különösen nagy szeretettel várnánk Benneteket a két nyári versenyünkre, ahol valóban együtt sportolhat/vakációzhatnak az unokák és a nagymamamák.:)

Szeretnélek ugyanakkor megkérdezni, hogy Ti azaz ez az új N75-ös korosztály mit gondoltok kb. hogyan nézzenek ki a Nektek tervezett pályák. Ez ismét egy olyan új kategória a hölgyeknél, ami korábban nem létezett, így nincsenek még gyakorlati tapasztalatok ezzel kapcsolatban. Azt hiszem a tavaly előtti Barátság Kupa kapcsán derült ki, hogy viszonylag nagy volt a különbség a között, amit én mint pályakitűző feltételeztem az F70-es kategória indulóiról fizikai teljesítőképességben, és amit ténylegesen bír ez a korosztály, így akkor viszonylag rendesen igyekeztem megrövidíteni a nekik szóló pályákat.

Ti a véleményed szerint kb. milyen hosszúságú, szintadatú és technikai nehézségű pályát igényelnétek?
Azért kérdezem a technikai nehézséget is, mert annak idején pl. Kozma Lacinál azt tapasztaltam Eplényben, hogy már nem látta jól a térképet, emiatt szinte kizárólag a térképen jól látható vezető vonalakat (leginkább az utakat) használva teljesítette a pályáit.

Köszönöm előre is a segítséged minden pályakitűző nevében. Bízom benne sikerül kedvetekre való pályákat tűzni a versenyeinken, hogy jól érezhessétek magatokat, és találkozhatunk ezzel a korosztállyal és unokáikkal is majd nálunk és minél több tájfutó versenyen.

üdv.
Hites Viktor
Veszprémi Bridzs és Tájékozódási SE