[Tajfutas] Makkos kupa, 06.28

Andras Zempleni zempleniandras at gmail.com
2017. Jún. 28., Sze, 22:39:42 CEST

Kedves Sporttársak!

Köszönjük a részvételt a versenyünkön. Az előzetes eredménylista olvasható
az mtfsz honlapon.
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/16265/tipus/render
Ez még számos hibát tartalmaz, elnézést (még tanulnom kell az SI program
kezelését, és a verseny végére megérkezett vihar sem segített).
Kérem, akinek megvan a saját eredménye, de nem szerepel ebben a listában,
küldje el nekem (privátban) az adatokat- lehetőleg részidőkkel-, hogy ki
tudjam egészíteni a listát.
Üdvözlettel:
András