[Tajfutas] KOB-OVB (Privát)

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2017. Jún. 28., Sze, 09:38:24 CEST

Kedves Miklós!

Lehet mindent cinikusan kezelni.

De azért kiváncsi lennék, hogy mit szólnál, ha a tájkerékpárral kapcsolatos jellemzően korrekt leveleidre a tájfutók minden alkalommal elkezdenének értelmetlen kekeckedésekkel válaszolni.

Észre kellene végre venni, hogy a sportágból hiányzó párbeszéd lehetőségét nyitotta meg a levelező lista.

Ezért a cél az lenne, hogy minél többen merjenek megszólalni és a szövetségi vezetők pedig időközönként vegyék figyelembe a hasznos felvetéseket a döntéseiknél.

Üdv

Zsolt