[Tajfutas] KOB-OVB (Privát)

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2017. Jún. 26., H, 19:36:50 CEST

Hat, ha szabad, kicsit arnyalnek a beszamolon, mivel
kb. 5 meterre alltam az eset szinhelyetol:

Tisztan lattam, ahogy Bujdoso Zoli tokig bedugta a dugokajat
a dobozba. Nagyon gyorsan, egybol a kozepebe. Elegge elcsodalkoztam,
mert azt is lattam, hogy Air+ van neki. Es hogy azutan huzta ki, hogy a
doboz villant.

Ezek utan mindket versenyzo ugy futott, mintha az oroszlan uldozne.

Ami ezutan tortent a befuton, azt sem tanusitani, sem minositeni nem
szeretnem.

Mindket ifjuban igen sok remenyseget latok, es tovabbi sportszeru
sportsikereket kivanok:

Gyula