[Tajfutas] KOB utazás

László Kaján oldkajla at gmail.com
2017. Jún. 22., Cs, 09:57:21 CEST

Tisztelt Sporttársak!

Én csak a szombati napon vagyok érdekelt, ezért szombat reggel megyek,
estefelé jövök haza.
Kérdezem, hogy . amennyiben nem sikerül egyesületen belül megoldanom az
utazást - akkor:

   - ha autóval mennék, jönne-e velem valaki? Kényelmesen 3-an, kissé
   szűkösebben 4-en tudnánk beférni: HONDA Jazz 1.4
   - vagy betársulnék valakihez, aki szntén zenész (csak szombaton
   érdekelt).

Budatétényben lakom, a Campona közelében, tehát ha kell, akkor valahol
tudunk találkozni, és vagy bepakol valaki(k), vagy én pakolok át egy
biztonságos helyen hagyva az autómat.
Várom a jobbnál jobb (K)ajánlatokat!

Üdvözlettel: OldKajLa F65