[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 20., K, 10:56:30 CEST

Sziasztok!

Kb. ennyien indulnak a KOB-on vagy nem? Lehet, hogy a teljes mezőny szívesebben venne részt egy április végi, vagy májusi KOB-VOB-on, csak reprezentatív felmérés híján nincs erről releváns információnk. Mondjuk tőlem még az is elképzelhető lehet, hogy egy ilyen kellemesebb időpontban még többen is elindulnának, és esetleg azok is lelkesebben váltanák ki a versenyengedélyt, akik most részben azért nem teszik, mert tudják, hogy úgysem bírnának ki két középtávú futamot a 30-35 fokos hőségben a legtechnikásabb, és legrövidebb távú így elvben fizikailag legkönnyebben teljesíthető erdei OB-nkon...

üdv. Viktor