[Tajfutas] Országos diákolimpia döntő

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Jún. 16., P, 13:10:25 CEST

Szia!

Én nem érzek olyan éles ellentétet - csak egy kicsit.

Igen, valóban volt egy-két dolog, amit kifogásoltunk a verseny után, de
ezek nem olyan súlyúak voltak, amik a tisztességes versenyt befolyásolták
volna. Elsősorban azért szólaltam akkor meg, mert úgy éreztem, hogy
Magyarországon tendencia szerűen túltervezik a rövidtávú pályákat (a
hosszútávúakat pedig tendencia szerűen alul tervezik, de nem tartozik ide),
és szerettem volna a jövendő pályakitűzők figyelmét erre a hibára felhívni.
Mint a reagálásokból kiderült valóban nagy zűrzavar van a fejekben a
rövidtávval kapcsolatban, tehát erre a vitára szükség is volt.

Ami Kovács Balás sommás megállapításának - miszerint a verseny *rendben*
megrendezésre került - tényleg ellentmond, az Verebély Zsoltnak itt a
levlistán közzétett döntése az ellenőrző bíró jelzéseinek figyelmen kívül
hagyásáról.

Üdv,
Gárdonyi Márk