[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Komoróczki András komoroczki at t-online.hu
2017. Jún. 15., Cs, 22:31:04 CEST

Sziasztok!
Nekem másfél éve SI Air dugókám van.
A régi 44xxxx dugókammal többször megjártam és mást is akadályoztam. Volt
amikor az éjszakai sprint céljában nem akart jelezni. Sprinthez nagyon
lassú volt. Vérmezőn a nagy forgalom mellett nem hallottam a bejelzést.
Ezért vettem meg a legújabb fejlesztést.
Gödöllőn volt egy tesztüzem, ahol nagyon rosszul sikerült futnom, nem
hallottam, nem láttam jelzést.  Tipikus gyerekbetegségek.
Azóta megbarátkoztam vele. Ha pályán a dobozok nincsenek erre az üzemmódra
állítva, akkor hangosabban jelez. Beállítástól függetlenül, a dugóka
érintésnél villog. Kialakult a reflex, hogy ránézek a dugókára. Mostanában
több olyan
pontot is rögzített, aminek csak a dobozát néztem meg.
Jónak találom, nekem bevált és ez a jövő.
Egy biztos, a váltó befutóján, ahol látható az ellenfél, jelentős előnyt
jelent.
Az esélyegyenlőséget ellenben minden rendezőnek biztosítania kell.
- Vagy minden dobozt, vagy egyiket sem.
- Lehetőséget kell biztosítani a bérlésre.
(- Bérleti dij ne üzleti legyen.)
Üdvözlettel:
Komoróczki András