[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2017. Jún. 15., Cs, 16:39:31 CEST

Sziasztok!
Ma kaptam egy gyors (Air+) dugókát, mert egy barátom megy nyaralni és
látva a hozzászólásokat... átadta.
Nem tudtam, hogy az ÉOB-n át lettek volna állítva, de nem is érdekelt.
Számomra a pontfogás azonos azzal, hogy a pont helyén lévő bolyával,
ellenőrzéssel kapcsolatba kerülök. Magyarán akkor fogok meg egy pontot,
hogyha az ellenőrzést elvégzem. Ilyen formán nem érdekelnek a különböző
eszmefuttatások, hogy hány centi távolságban jelezzen. Egyet fogadok el
nem szabva gátat az újításnak: hogy úgy legyen egy dogoz beállítva, ha
hozzáér a dugóka, akkor jelezzen (!) s ne ki tudja mekkora távolságból.
Ha lesz szavam (én vagyok a pályakitűző) a '18 ÉOB-n akkor ez ott így
lesz. Nem fognak a töbör szélétől továbbrohanni azt garantálom.
Szieberth Péter
PVM