[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2017. Jún. 15., Cs, 10:24:23 CEST

Szerintem úgy lenne igazságos, ha az MTFSZ kijelölne egy dátumot
amikortól a bajnokságokon ezt lehet használni. Mondjuk 2018 január 1.
Addig mindenkinek lenne lehetősége beszerezni az új dugókát és nem
fordulna elő a lenti jogos vita. Sokkolóan gyorsabb az Air+, főleg
bringában és sível, de egy sima váltó befutón is. Nem szerencsés ez az
átmeneti időszak amikor az egyik versenyen van, a másikon nincs,
miközben a mezőny kétharmada még nem rendelkezik ilyen dugókával. Egy
bajnokság ne ezen dőljön el, hanem a tényleges teljesítményen.

Bence

--
Bence Kiácz
Office Manager

BCD Travel EMEA
Engedély szám: U-001091

Paulay Ede u. 7-9.
1061 Budapest
Hungary
Phone: + 36 1 429 9716
Fax:     + 36 1 429 9710
E-mail:  bence.kiacz at bcdtravel.hu
http://www.bcdhungary.com

Nyitva tartási idő: Hétfő-Péntek 09:00-17:30

Amennyiben nyitva tartási időnkön kívül kívánja utazási dokumentumát megrendelni, kérjük hívja az ügyeleti számunkat. Ha cége még nem tagja az ügyeleti rendszerünknek, de szeretnék igénybe venni ezt a szolgáltatásunkat a jövőben, kérjük jelezzék szándékukat irodánknál, vagy a reservation at bcdtravel.hu e-mail címen normál nyitva tartási időben.

Opening hours: Monday-Friday 09:00-17:30

If you would like to order your ticket outside our opening hours please call our T24 Hotline. If your company is not registered for this service of ours yet but wishes to use it in the future please contact your BCD agent during our opening hours or send an e-mail to reservation at bcdtravel.hu

Please consider the environment before printing this e-mail

This e-mail message and all attachments transmitted with it are confidential and are intended solely for the addressee(s). If the reader of this message  not the intended recipient,
you are hereby notified that any reading,  dissemination, distribution, copying, or other use of this message or its attachment(s) is strictly prohibited.