[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 15., Cs, 09:31:58 CEST

Sziasztok!

Biztos, hogy csak ez döntött és a tájékozódási tudásnak, az edzettségnek és a jobb vagy rosszabb futócipőnek (vagy éppen a szerencsének hol futok át egy bozótosabb részen) nem osztottak vagy osztanak lapot a tájfutó versenyeken ezek után? Kizárólag az SI Air+ dugókák döntenek a helyezésekről?:)

Én pl. hiába bérelnék ilyen dugókát, szinte biztos, hogy nem lennék tőle versenyben az OB-n, és sajnos a váltónk sem...

üdv. Viktor