[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2017. Jún. 15., Cs, 09:19:07 CEST

Kedves Tamás,

az éjszakai OB-t hagyjuk, mert az már a múlt…(egyébként nem tudtam róla, hogy Air+-al lehet versenyezni az ÉOB-on, a régivel 10 mp-el maradtam el az ezüstéremről, az is lehet, hogy épp ezért… amúgy voltak még kisebb különbségek is egyes kategóriákban)

A magam részéről azt gondolom, hogy nem vagyok maradi, s más oldalról nézve akár már megvehettem volna Air+-t, de látva a többség anyagi helyzetét a sportszerű küzdelem okán ragadtam billentyűt Dénes  Zoli véleményének megerősítése érdekében.

A kötelező kopacskiban futásról csak annyit, hogy Dezső Sanyi ( HTC) évek óta, hétről-hétre bőr focicsukában alázza porrá a szenior mezőnyt, ami a cipőminőség felvetést cáfolja, ellenben a Air+ bizonyítottan komoly előnyt jelent azok számára, akik beruháztak vagy áldozni tudnak a bérlésre.

A bajnokságon én térítés nélkül biztosítanám a versenyengedéllyel rendelkezőknek ( egyfajta promócióként is) az elterjedés gyorsítása érdekében, de azt az eredménylistát, ahol a mezőny egyik fele hátrányban van már a rajt pillanatában, azt nem tudom korrektnek nevezni.

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató