[Tajfutas] HK' 17 8 3.nap

Gyula Kóger kogergy at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 22:09:33 CEST

HK 17’ 8. 3. nap

A harmadik az egyik meglepetés nap. A terep önmagáért beszél. Pályakitűző
Dr. Pavlovics Gábor. Kérlek, Gábor mesélj a terepről, rajtad keresztül mit
üzennek a töbrök?

*A harmadik nap a Szuadó lelke. A Rácz tanya a terület közepén egy 50
hektáros lovas tanya, annak minden kellékével. Sportbarát helyszín, nagy
kaszálóval, istállókkal, étteremmel, szállás lehetőséggel. Itt szabadjára
engedheti mindenki a gyerkőcöket. Ezen a nyílt réten helyeztem el a célt.
Ezen a részen nincs jelentősebb szintkülönbség, az erdő erejének teljében,
szép szálerdő, töbrök itt és ott kicsik és nagyok egyesével, vagy
összebújva. Az út és ösvényhálózat sűrű, már-már zavaróan, szóval figyelni
kell. Ha elveszted a fonalat, akkor vissza oda, ahol még tudtad hol vagy,
mert mintha a tér ismételné önmagát. Egyöntetű, de mégis változatos.*

A pályáidról mesélj egy keveset, de legyen benne egy kis titok, mert akkor
izgalmas.

*25-30 perces gyors pályákat terveztem. A térkép 7500-as, így nagy
futógyorsaság mellet is jól olvasható. Az aljnövényzet nem jellemző, nem
gátolja a mozgást az erdőben, a láthatóság kiváló. Szem előtt tartottam,
hogy ez a harmadik nap, mintegy kisebb lazulás, de a tájékozódási élmény
legyen domináns. Nem itt kell megnyerni az ötnapost, de lehet nagyot
visszaesni. „tájékozódj, aztán fuss „…..de gyorsan” szlogent ajánlom
mindenki figyelmébe. *

Nevezz és vágtázz!

Honlap és facebook: már csak szűk két hónap.

Kóger Gyula