[Tajfutas] I. Trochár Kupa - eredmények

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2017. Jún. 8., Cs, 13:34:21 CEST

Kedves Tegnapi-3Sz-en-indulók! :)

Köszönjük
 - türelmeteket, amiért megértően megvártátok, hogy felálljon a pálya az
ígért 3óra helyett,
 - türelmeteket, hogy kibírtátok eddig az eredmények nélkül, illetve,
 - hogy ennyien részt vettetek a Bikás-parki edzésen.

Reméljük, jól éreztétek egymást, nomeg legfőképpen magatokat és a pályákat!
:)

Ha már az eredményekről volt szó az előbb, akkor örömmel tárom ezt elétek,
hiszen felkerült az adatbankba, ide kattintva
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/16088/tipus/render>
megtekinthetitek.
Bízom benne, hogy a nevét senkinek sem írtam el, néha sajnos eléggé
értetlen vagyok... Amennyiben bármilyen adatban eltérést tapasztalnátok (pl
akár a saját magatoknak mért időeredmény), kérjük jelezzétek, és jogos
kérelem esetén módosítjuk!

Ha valakinek égető szüksége és leküzdhetetlen vágya támadna arra, hogy a
részidős eredményeket is tanulmányozza, az kérem ez ügyben Sulyok Ábel
sporttársat zaklassa - aki pár üveg/doboz malátaszörp fejében biztosan
előállítja a teljesítményetek ezen formáját -, hiszen egyrészt én a
SportIdent lelkivilágához nem értek, másfelől pedig a rendezéshez
felhasznált eszközök visszakerültek a jogos tulajdonos Tabáni Spartacushoz
- akik segítségét ezúton is köszönjük, valamint mindenki másét is, aki a
háttérben tevékenykedve támogatta, hogy ez az edzés létrejöjjön!

Előre a közelgő OB-dömpigre!
Üdvözlettel,
Pinyő

--