[Tajfutas] retro film

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2017. Jún. 5., H, 21:05:08 CEST

A "szeniorok", ha volt egy kis vér a pucájukban, akkor a minősítésre
hajtottak és főleg a másodosztályú mezőnyt erősítették.
Az OCSB-n pedig ha kellett, csatasorba álltak a klub érdekében az
elsőosztályú pályán is.
Mint például az 50 feletti Bokros Gyuri bácsi is elindult fiaival egy
csapatban 1978-ban.

Csak a '90-es évekre alakult ki az a szenior mentalitás, hogy nekünk,
minden ötéves korcsoportnak kell az egyedi gondoskodás, a testre
szabott,  és megértő pályakitűzés, kivételes elbánás, egyéni
kiszállítás, stb. de legyen közös a bajnokság és legyen azonos az
elismerés a legjobbak szintjén. Amihez a legkézenfekvőbb indok, hogy mi
tartjuk el a tájfutást.

Vajon érvényben van-e még az a múlt századi szabály, hogy nem hirdetnek
bajnokot, ha nincs 3 induló?

Boxi